سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستای ایول
 سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ

ضمن اظهار خوشنودی از راه اندازی این وبلاگ ،خواستار استفاده از تمام ظرفیتهاو پتانسیل موجود ،از جوانان تا کهنسالان، در پیشبرد اهداف نیک تان می باشم.
دکتر عیسی لیالی ایولی- دکترای بیوشیمی و عضو هیئت علمی دانشگاه

 

پاسخ مدیر:جناب آقای دکتر عیسی لیالی ایولی

با سلام وارادت استفاده از نظرات شما وهمراهی وهمکاری شما وسایر اساتید ودانشجویان ومعلمان روستای ایول می تواند در پر بار تر شدن این وبلاگ کمک نماید

منتظر مطالب ارسالی شما خواهیم بود


[ شنبه 89/5/30 ] [ 2:27 عصر ] [ روستای ایول ]

بی بی سی بنگاه سخن پراکنی بهائیت
پیوند بهائیان با انگلیس (2)جواد تقوایی


درشماره پیشین این مقاله به عملیات روانی «بی بی سی» در مورد صدور حکم بهائیان جاسوس در ایران پرداخته و توضیحاتی درباره وابستگی این فرقه به بیگانگان (روس و انگلیس) ارائه شد. دراین شماره به برخی دیگر از پیوندهای بهائیت با استعمار انگلیس و نفوذ آن در بی بی سی می پردازیم.
خیانت؛ رسم کهن بهائیت
ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/5/27 ] [ 2:56 عصر ] [ روستای ایول ]

BBC فارسی بهایی است

بی بی سی

 

دو سال و نیم پیش از این بود که وزیر دارایی وقت انگلیس ، طی سخنانی در مؤسسه پژوهشی "چتم هاوس" لندن از تخصیص بودجه سالیانه پانزده میلیون پوند برای راه اندازی و اداره شبکه تلویزیونی فارسی زبان بی.بی.سی سخن گفت و اکنون خبر می رسد که این شبکه افتتاح شده است.
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شبکه ایران، وزیر دارایی بریتانیا در سخنرانی خود اما ادعای جالبی مطرح کرد و گفت که تلویزیون فارسی بی بی سی اگر چه قرار است بودجه دولتی بگیرد اما در سیاستهای خبری خود "کاملاً مستقل" از دولت بریتانیا عمل کند.
ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/5/27 ] [ 2:47 عصر ] [ روستای ایول ]

با سلام حضور مدیریت محترم وبلاگ
به نظر می رسد طرح مطلب فوق در روزهایی که تب کنکوری ها و انتخاب رشته دانشگاه داغ می باشد ،جالب باشد.
با تشکر فراوان 
 اولین پزشک
تقریباً از اوایل سال 1370بود که تب قبولی دانش آموزان روستای ایول در دانشگاههای دولتی وآزاد بالا گرفت وبه حق هم در سالهاییکه تعداد شرکت کنندگان درکنکور بسیار زیاد بوده وآمار جذب دانشجو در دانشگاهها پایین، اما جوانان ایولی کاری می کردند کارستان .(تشویق و در اکثر موارد برنامه ریزی اساتید محترم دانشگاه عزیزانی همچون استاد آقای محمد علی لیالی ،استاد آقای علی اسماعیلی  ، استاد آقای علی اصغر رجبی ، استاد اسماعیل اولی ( کرامتی ) ودیگر عزیزانی مانندآقای حاج رحیم لیالی وبسیاری از خانواده ها دراین زمینه تاثیرگذار بوده است) این روند ادامه یافت تا جائیکه آمار قبولی در یکی از این سالها به حدود بیست نفر نیز رسیده بود وحتی به عنوان یک خبر عجیب در رسانه های عمومی کشور اعلام گردید. سیر صعودی قبولی تا اواخر سالهای هفتاد ادامه پیدا کرد وتقریباً با یک شیپ ملایم ودر این اواخر با سیر نزولی در حال پیمودن است.در برهه ای از زمان، کمیت تعداد قبول شدگان در کنکور، مهم تلقی می شد زیرا آمار شرکت کنندگان با آمار جذب در دانشگاهها قابل قیاس نبوده است اما در این سالها علی رغم افزایش امکانات آموزشی ،توجه زیاد خانواده ها به فرزندان ،افزایش جذب دانشجو در دانشگاههای دولتی ،نیمه دولتی وآزاد، باز هم شاهد پایین آمدن آمار قبولی در بین جوانان ایول می باشیم.این در حالیست که با تلاش وپشتکاری که از این جوانان سراغ داریم نمی بایست روند صعودی قبولی در دانشگاهها کم می شد حتی می بایست کیفیت قبولی در رشته های تخصصی آن هم در دانشگاههای معتبر نیز افزایش پیدا می کرد، ولی اینچنین نشد واین موضوع جای بحث دارد که در فرصت دیگر به آن خواهیم پرداخت . البته همه ی رشته های تحصیلی وهمه ی دانشجویان پذیرفته شده در مراکز آموزشی محترم میباشند اما چرا ما از بهترین ها نباشیم ،چرا ما نباید در بهترین دانشگاهها پذیرفته شویم.همه ی این مطالب را مقدمه این موضوع کرده ام که یادآوری کنم که تاکنون هیچ یک از ما وبعد از ما نتوانستیم در رشته پزشکی هیچ دانشگاهی،چه دولتی وچه آزاد، پذیرفته شویم و این نکته ایست که می بایست همه ما را به فکر وادارد و تلاش  دانش آموزان دبیرستانی را دوچندان که نه، بلکه صد چندان کند و ببینیم اولین پزشک ایولی در بین این جوانان چه کسی خواهد بود.البته کنکور یک ماراتنی می باشد که این روزها تقریبا همگی برنده آن می باشند ولی باز هم تاکید می کنم صرفا قبولی در دانشگاه مهم نمی باشد بلکه کیفیت رشته تحصیلی و اعتبار دانشگاه پذیرفته شده مهم می باشد که همه ی دانش آموزان عزیز وخانواده های آنان می بایست در پی دست یافتن به این مهم تلاش وکار مضاعف نمایند.
 به امید روزهای روشن تر
حسین لیالی ایولی
20/05/1389

پاسخ مدیر وبلاگ

با تشکر از جناب آقای مهندس حسین لیالی

انشاءالله با همت جوانان ایول و با همت نسل جدید اساتید دانشگاه ومعلمان این نقیصه بر طرف گردد شعار دهه 70در برنامه ریزی های درسی این بود که : ( ما می توانیم )

البته از آقای دکتر مهران فلاح پور ایولی فرزند معلم گرامی آقای مسلم فلاح پور ایولی دانشجوی پزشکی در دانشگاه شاهرود غافل شدید.

در آینده نزدیک با کمک دوستان ، دانشجویان ایولی و رشته های آنان را معرفی خواهیم کرد .


[ شنبه 89/5/23 ] [ 9:52 صبح ] [ روستای ایول ]

هردم از این باغ بری می رسد !!!!!!!!!!

علت ازدواج بهائیان با محارم!

سید کاظم موسوی پژوهشگر فرق مذهبی با اشاره به شکایت اخیر یک دختر از پدر بهاییش پرده از حکم ازدواج با محارم در آیین بهاییت برداشته و می نویسد: در آموزه های بهائیت روحی متضاد و ناسازگار با تعالیم انسانی وجود دارد و سران تشکیلات علی رغم اینکه سعی دارند خلاف آن را ثابت کنند دیده می شود که احکامی از سوی تشکیلات به افراد القاء کرده و می کنند که ضدیت با روح انسانیت دارد.ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/5/21 ] [ 10:49 صبح ] [ روستای ایول ]

تاریخچه ایول 2
ایول از ابتدا تاکنون محل زندگی مومنان ومتدینان بوده است در سخت ترین دوران نظام ستم شاهی مردم بردیانت وارادت به اهل بیت اصرار ورزیدند در پیدایش نظام انقلاب اسلامی نقش داشته وپس از انقلاب در حفاظت از نظام اسلامی 4شهید ودهها جانباز، رزمنده ومجاهد تقدیم نظام اسلامی نموده است .
در ایول اقوام وطوایف وفامیل های بسیاری وجود دارد که برخی از آنها بر اساس حروف الفبا عبارتند : اسماعیلی،اولی ،باقری  ،درخشان ، روحی ، عالیشاه ،غفاری ،فلاح پور ، کرامتی ، مجیدی ، ملایی، لیالی ،نوریان و....( احتیاج به ویرایش)ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 89/5/21 ] [ 10:40 صبح ] [ روستای ایول ]

 چند عکس از روستای ایول

توسط وحید آقامحسنی  به نقل از :http://evel.blogfa.com/

چشمه

 شکوفه

نمای پشت روستای ایول
 توسط وحید آقامحسنی 
با تشکر از آقای آقا محسنی

[ چهارشنبه 89/5/20 ] [ 2:12 عصر ] [ روستای ایول ]
 

معلم گرامی جناب آقای حاج سید جواد درخشان

ارتحال والده ماجده حضرت عالی را به شما تسلیت عرض می نماییم برای آن مرحومه رحمت وغفران الهی و برای بازماندگان صبر واجر الهی را مسئلت می نماییم

 مدیریت وبلاگ روستای ایول

 

 

 


[ سه شنبه 89/5/19 ] [ 10:54 صبح ] [ روستای ایول ]

تاریخچه روستای ایول 1

روستای ایول ، در چهار دانگه ی هزار جریب استان مازندران ، ودر جنوب شرقی شهرستان ساری ،و با تقریب 90 کیلومترفاصله ازساری و 90کیلومترفاصله از سمنان و80 کیلومتر فاصله از دامغان در طول جغرافیایی آن 53درجه و 41 دقیقه ، و عرض جغرافیایی آن 36 درجه و 14 دقیقه ، و حدود 1700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد .( احتیاج به ویرایش )ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/5/18 ] [ 11:44 صبح ] [ روستای ایول ]

از عشق تا شعار

حسین لیالی ایولی
بین کسانى که به راستى، حقیقتى را باور دارند و آنان که مدعى باور داشتن چیزى هستند تفاوت از زمین تا آسمان است. مانند تفاوت عشق تا شعار.
________________________________________
عشق آسمانى است و عشق ورزیدن کار اهالى آسمان!
________________________________________
شعار زمینى است و شعار دادن حرفه زمینى‏ها!
________________________________________
منتظران واقعى به امامشان عشق مى‏ورزند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/5/4 ] [ 8:33 صبح ] [ روستای ایول ]
   1   2   3      >
درباره وبلاگ
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 104249

» فهرست موضوعی یادداشت ها «

» آرشیو مطالب «
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89

» موضوعات وبلاگ«